Severa tid- och projektverktyg

Molnbaserad och kraftfullt verktyg för projektintensiva verksamheter

Förenklar för företag som fakturerar sin tid

Ger fullt stöd i hela kedjan

Smart uppföljning och rapportering

Smidigare projekthantering och tidrapportering

Severa är ett kraftfullt projekthanteringsverktyg som är lätt att använda och enkelt kan integreras med era befintliga system. Mycket finns med redan från start och fördjupad funktionalitet kan enkelt kopplas på när ni behöver den. Ni får ett gemensamt verktyg för er projekthantering och tidrapportering, för alla era kontor och verksamheter. Integreras enkelt med ert ekonomisystem.

Lösningen är utvecklad för företag som fakturerar sin tid. Bland kunderna återfinns främst små och medelstora företag inom reklam och marknadsföring, konsult- och projektverksamhet samt teknisk konsultverksamhet.

ERP-projekt

Boka demo av Severa

Vi hjälper er att skräddarsy er lösning för projekthantering in i minsta detalj. Vi hjälper er också att komma igång på bästa sätt. Fyll i formuläret så hör vi av oss.


projektledare

Bli en bättre projektledare med digital projekthantering

Läs om hur Severa kan minska det manuella arbetet för dig som projektledare och hjälpa dig arbeta effektivare.

projekt

Ta kontroll över era projekt och er tid

Läs mer om hur Severa kan hjälpa till att lösa de vanligaste projektutmaningarna för alla från införsäljning till leveras.