MediusGo Expense

Smartare hantering av kvitton och utlägg

Effektivisera hanteringen av kvitton och utlägg

MediusGo Expense är ett tillägg till MediusGo som förenklar och automatiserar hanteringen av kvitton och utlägg för anställda, chefer och ekonomiavdelningar. Med en intuitiv app kan du skicka in dina utlägg i realtid, vilket sparar tid och minskar stressen med att samla kvitton i slutet av månaden. Lösningen kan även användas fristående för att passa olika behov.

 

Snabbare hantering

Skicka in utlägg direkt efter köpet för attestering och automatiserad bokföring.

Smartare processer

Appen analyserar och extraherar information från kvitton automatiskt – minimalt manuellt arbete krävs.

Enklare användning

Alla kvitton, kortköp, traktamenten och körsträckor rapporteras i appen och samlas på ett ställe.

Så fungerar MediusGo Expense

  1. Fota ditt kvitto: Använd appen för att digitalisera dina kvitton direkt efter köp.
  2. Automatisk analys: Appen hämtar informationen och skapar en utläggsrapport.
  3. Attestera och bokför: Skicka rapporten för attest och låt processen automatiseras.

MediusGo Expense är utvecklat för att underlätta för både användare och organisation, med fokus på snabbhet, precision och enkelhet. Slipp oroa dig för borttappade kvitton och onödiga misstag – samla allt på ett och samma ställe.

Hantera leverantörsfakturor automatiskt med MediusGo

Vill du veta mer om MediusGo Expense? Boka demo idag

Kontakta oss idag för att lära dig mer om hur MediusGo Expense kan hjälpa dig att effektivisera utlägg- och kvittohantering

Fyll i formuläret så hör vi av oss inom kort!


5 fördelar med att automatisera utläggshanteringen

Genom att digitalisera och automatisera processen kan du spara tid och resurser. Upptäck 5 anledningar att automatisera utläggshanteringen och spara tid, minska administrationen och förbättra regelefterlevnaden.

Automatisera utläggshantering med MediusGo Expense
Utläggshantering

10 funktioner en utläggstjänst bör ha

En effektiv utläggstjänst kan både spara tid, minska administrationen och säkerställa att allt följer gällande bokföringsregler. Men vilka funktioner är viktigast att ha på plats? I den här artikeln går vi genom 10 olika funktioner som är viktiga att leta efter när du väljer en lösning för företaget utläggshantering.