Severa är ett komplett verktyg projekthantering för verksamheter med många, stora och ofta komplexa projekt, som konsult- och projektföretag.
Smidigare projekthantering och tidrapportering
Severa är ett kraftfullt projekthanteringsverktyg som är lätt att använda och enkelt kan integreras med era befintliga system. Mycket finns med redan från start och fördjupad funktionalitet kan enkelt kopplas på när ni behöver den. Ni får ett gemensamt verktyg för er projekthantering och tidrapportering, för alla era kontor och verksamheter. Integreras enkelt med ert ekonomisystem.
Lösningen är utvecklad för företag som fakturerar sin tid. Bland kunderna återfinns främst små och medelstora företag inom reklam och marknadsföring, konsult- och projektverksamhet samt teknisk konsultverksamhet.
Boka demo av Severa
Vi hjälper er att skräddarsy er lösning för projekthantering in i minsta detalj. Vi hjälper er också att komma igång på bästa sätt. Fyll i formuläret så hör vi av oss.
Bli en bättre projektledare med digital projekthantering
Läs om hur Severa kan minska det manuella arbetet för dig som projektledare och hjälpa dig arbeta effektivare.
Ta kontroll över era projekt och er tid
Läs mer om hur Severa kan hjälpa till att lösa de vanligaste projektutmaningarna för alla från införsäljning till leveras.