Ny kund NBI Atastement

Ny kund NBI Atastement
WH Group

Vi välkomnar NBI Atastement som valt vår lösning med Visma Business & lager hos JFH Hillebrand. Så här beskriver de sig själva:

 

Vi sysslar med att förmedla känslor!

En känsla startar alltid med synintrycket. Känslan styr våra tankar. Antingen är känslan positiv eller negativ eller inget alls. Du upplever något som i sin tur påverkar ditt agerande och handling.
Synintrycket ställer frågor. Hur smakar kaffet? Vilken druva är vinet gjort av? Självklart blir vi nyfikna på det vi ser. Vi vill ta reda på vad kaffet smakar och om vinet är gott. Och när vi smakar kommer vi att känna olika saker.
Smaken i sin tur gör att vi vill uppleva känslan. Vad är skillnaden mellan de olika kaffesorterna? Hur är rostningen? Vilken sort smakar bäst? Likadant är det med vinet. Är vinet torrt? Hur skall man få vinet att gifta sig med maten?

Kom ihåg, din upplevelese och din känsla tillhör dig och är rätt för dig. Andra kan uppleva något annat.

Synintrycket, smaken och upplevelsen samlat gör att vi vill veta mer. Vi vill växa, lära oss mer om kaffet och vinet. Och ju mer vi lär oss och förstår dessa känslor, ju större möjligheter har vi att utvecklas och förbättra oss.

Detta är vår filosofi – SE, SMAKA, UPPLEVA & VÄXA