Visma DCE

Visma DCE

Med Visma DCE (Document Center Enterprise) som tillägg till Visma Business kan du ersätta det traditionella pappersflödet och effektivisera alla steg i fakturahanteringen.

Automatisera fakturaflödet

Visma DCE hanterar företagets fakturor i ett automatiserat arbetsflöde. Du kan enkelt kontrollera, attestera och betala fakturor i tid, samtidigt som säkerheten ökar genom inbyggda kontroller. Hantera hela processen från att fakturan anländer till dess att den skickas till ekonomisystemet för betalning.

Med Visma DCE Mobile kan du dessutom granska och attestera fakturor direkt i mobilen och på surfplatta, vilket gör fakturahanteringen smidig även under affärsresor och semestertid.

 

Visma

Fördelar med Visma DCE

Här är några fördelar för dig som kund med att använda Visma DCE:

Kontroll och spårbarhet

Du har alltid  koll på var fakturorna befinner sig. Du kan också matcha inköpsordrar och arkivera fakturor digitalt.

Portabelt

Visma DCE är helt webbaserat. Med Visma DCE Mobile kan du lätt hantera fakturor när du är på resande fot.

Flexibelt

Systemet implementeras helt efter egna behov och önskemål.  Fakturaflödet kan konfigureras, och roller för behörigheter och rättigheter kan definieras.

Smidigt

Automatisk import av elektroniska fakturor. Du kommer åt fakturorna direkt från Visma Business. Med Visma DCE får du även enkel flerbolagshantering.

Håll reda på förfallodatum

Systemet innehåller tidsgränser som håller reda på förfallodatum och hur lång tid som användaren har på sig att handlägga fakturorna. Vid förseningar skickas påminnelser ut via e-post

Kontakta oss om du vill veta mer

Vill du lägga till Visma Document Cener Enterprise till ditt Visma Business affärssystem? Kontakta oss så hjälper vi dig.